Shopping cart is empty
 
English Polski Spanish 
Search For a Manual
 

(e.g. AA-V20EG JVC, ZX-7 Sony )
PayPal 1000+ rating Secure, Encrypted Checkout.
 
Who's Online
There currently are 503 guests and 
2 members online.
Categories
Information
Featured Product
Home >> SHURE >> UR2 Owner's Manual
 
 0 item(s) in your cart 

SHURE UR2
Owner's Manual


Tweet about this product and get $1.00 of store credit for instant use!
  • Download
  • PDF Format
  • Complete manual
  • Language: English, French, Spanish, Portuguese, Chinese Simplified, Korean
Price: $4.99

Description of SHURE UR2 Owner's Manual

Complete owner's manual in digital format. The manual will be available for download as PDF file after You purchase it.

Owner's Manual ( sometimes referred to as User's Guide or User's Manual ) contains information on how to use Your device. After placing order we'll send You download instructions on Your email address.

The manual is available in languages: English, French, Spanish, Portuguese, Chinese Simplified, Korean

Not yet ready
You must purchase it first

Customer Reviews
There are currently no product reviews.
Other Reviews
 RS-BX828 TECHNICS Owner's Manual by Mieczyslaw Wojdyla;
Thanks for offering this item at such a good price. Proved handy in identifying the part I was looking for my set.
 HS-521V MITSUBISHI Owner's Manual by Wolfgang Molt;
Thr Video Recorder i have is quiet Old and the Producer could Not help me. So i w as very glad to find an offer for the owners Manual for a very fair Price.a I obtained the original Manual very quick and I am happy to have it now.
 ST-S730ES SONY Owner's Manual by Mohan Siribaddana;
The PDF copy was immediately available on download after the payment. However, I noticed that the document was in German, and Ihad to contact a German translator to get it translated it to English. The quality of document is legible can be used for my purpose.
 NOVA.GS912 NOVAMATIC Owner's Manual by Vinko Tosevski;
The manual was complete and of great quality. Originally a tri-lingual file, I first received only one language. After a note to owners-manuals.com, I quickly received the remaining languages... Great service, definitely worth it.
 PM3216 PHILIPS Owner's Manual by Francis Mulderrig;
Thank you for providing this manual and at low cost. The Philips scope is of excellent quality, longevity and build and had a couple of faults when it was passed to me. Having the CCT diagrams is a blessing. I have fixed the problems and also modded the scope to my requirements. I have built a 24v Li-Ion pack for portable use from old but good laptop batts. it is working beautifully and I am well pleased. Keep up the good work Guys.

Text excerpt from page 9 (click to view)
Français

Sélection automatique des fréquences
Suivre ces étapes pour utiliser les fonctions de balayage des canaux et balayage des groupes.

Avant de commencer...
• Installer les récepteurs sur leur lieu d'utilisation et les mettre sous tension. • Couper toutes les entrées sur les appareils de mélange branchés aux récepteurs. • Éteindre tous les émetteurs boîtier ceinture et à main des systèmes en cours d'installation. • Allumer toutes les sources potentielles de parasites telles que d'autres systèmes ou instruments sans fil, ordinateurs, lecteurs de CD, processeurs d'effets et équipement numérique en rack pour qu'ils fonctionnent dans les mêmes conditions que lors d'une présentation ou d'un concert.

Récepteur simple
1. Sélectionner Radio > Scan > Chan Scan à l'aide des touches Navigate sur l'interface à cristaux liquides du récepteur. 2. Tourner le bouton de commande Control pour sélectionner un groupe. 3. Appuyer sur Chan Scan. L'écran indique que le récepteur effectue une recherche. Une fois la recherche terminée, il affiche le canal sélectionné. 4. Appuyer sur le bouton ENTER qui clignote pour accepter le canal proposé. 5. Synchroniser l'émetteur (voir page 31).

Récepteurs doubles ou en réseau
Avec les récepteurs doubles ou en réseau, il est possible de profiter des fonctions de balayage des groupes pour régler simultanément les paramètres de groupe et de canal de tous les récepteurs. (Voir la page 28 pour plus d'informations sur le réseau.) Exécution d'un balayage de groupes à partir de n'importe quel récepteur... 1. Sélectionner Radio > Scan > Group Scan à l'aide des touches Navigate sur l'interface à cristaux liquides du récepteur. L'écran indique que le récepteur effectue une recherche (Scan In Progress). Une fois la recherche terminée, il affiche le groupe contenant le plus grand nombre de canaux ouverts. 2. Au besoin, tourner le bouton de commande Control pour changer de groupe. Le nombre de canaux ouverts de chaque groupe est affiché. 3. Appuyer sur le bouton ENTER qui clignote pour régler tous les récepteurs sur des canaux ouverts de ce groupe. REMARQUE : La fonction de balayage des groupes fonctionne uniquement pour les récepteurs présentant la même bande de fréquence. Par exemple, en cas de réalisation d'un balayage des groupes sur un récepteur en bande « H4 », tous les récepteurs en bande « H4 » seront réglés, mais pas les récepteurs en bande « J5 ».

Récepteurs multiples — Non en réseau
Si les récepteurs ne sont pas en réseau (ou présentent des bandes différentes), le balayage des groupes est incapable de régler automatiquement leurs paramètres de groupe et de canal. Toutefois, il est toujours possible de profiter de la fonction de balayage des groupes pour localiser le groupe présentant le plus grand nombre de canaux ouverts et de la fonction de balayage des canaux pour localiser les canaux ouverts de ce groupe. Localisation du groupe présentant le plus grand nombre de canaux ouverts... Exécuter un balayage de groupes en suivant les étapes pour un récepteur en réseau (ci-dessus). Toutefois, noter le groupe sélectionné avant d'appuyer sur le bouton ENTER qui clignote pour l'accepter. Configuration des récepteurs sur les canaux ouverts de ce groupe... Exécuter un balayage de canaux sur les récepteurs restants en suivant les étapes pour un récepteur simple (ci-dessus). S'assurer de sélectionner le même groupe pour chaque récepteur avant de procéder au balayage des canaux. IMPORTANT : Après configuration du canal pour le premier récepteur, synchroniser immédiatement l'émetteur de ce récepteur et le laisser sous tension pour que le récepteur suivant puisse détecter ce canal lors du balayage. Sinon, tous les récepteurs seront réglés sur le même canal ouvert. REMARQUE : Il n'est pas nécessaire de régler les récepteurs fonctionnant sur des bandes différentes (H4, J5, L3, etc.) sur le même groupe.

27

You might also want to buy

$4.99

SX-K700 TECHNICS
Owner's Manual

Complete owner's manual in digital format. The manual will be available for download as PDF file aft…

$4.99

CJ-V51 PIONEER
Service Manual

Complete service manual in digital format (PDF File). Service manuals usually contains circuit diagr…

$4.99

SX-PR602 TECHNICS
Service Manual

Complete service manual in digital format (PDF File). Service manuals usually contains circuit diagr…

$4.99

AG-7500 PANASONIC
Owner's Manual

Complete owner's manual in digital format. The manual will be available for download as PDF file aft…

$4.99

AG7330 PANASONIC
Service Manual

Complete service manual in digital format (PDF File). Service manuals usually contains circuit diagr…

$4.99

YB400PE GRUNDIG
Owner's Manual

Complete owner's manual in digital format. The manual will be available for download as PDF file aft…

$4.99

HC-P4752W SAMSUNG
Service Manual

Complete service manual in digital format (PDF File). Service manuals usually contains circuit diagr…

$4.99

SX-KN2000 TECHNICS
Service Manual

Complete service manual in digital format (PDF File). Service manuals usually contains circuit diagr…
>
Parse Time: 0.136 - Number of Queries: 132 - Query Time: 0.028